Voor Sissy-Boy hebben wij een breed scala aan business intelligence toepassingen mogen ontwikkelen waarmee het merk zo efficiënt mogelijk kan werken en kansen en gevaren snel kan identificeren.

De ontwikkelde oplossing bestaat uit een datawarehouse dat periodiek en real-time gevoed wordt door een scala van interne en externe applicaties. Hierop worden verschillende type presentatie lagen aangeboden, al naar gelang de wensen van de eindgebruikers.

sissyboy_0050-lr.jpg
Logo_Sissy-Boy.png

Sissy-Boy is een uniek mode- en lifestylemerk met meer dan 40 winkels in de Benelux. Sissy-Boy is een merk met Nederlandse roots en een mondiale levenshouding.

Door het koppelen van onder andere ERP, urensystemen, salaris administratie systemen, google analytics, webshops en externe voorraden bij leveranciers hebben we een systeem ontworpen dat voorziet in rapportage en analyse, maar ook planning en proces monitoring.

Dagelijks werken tientallen mensen tegelijk met de informatie en self-service business intelligence tooling en werkt het systeem op de achtergrond net zo hard mee met de automatische controles die continue worden uitgevoerd.

Door de combinatie van data-bronnen komen alle bedrijfsprocessen samen.

Deze klant is hiermee in staat  om complexe en consistente analyses te maken over enorme hoeveelheden informatie om zo de best mogelijke inzichten te krijgen en beslissingen te maken.
Denk hierbij aan bijvoorbeeld aan geavanceerde inkoopplannen, fraude controle, voorraad optimalisaties en bijvoorbeeld product performance portfolio's.

Voor deze klant ontsluiten wij onder andere de bekende retail softwarepakketten SRS erp pakket, Manus urenregistratie, AFAS HRM administratie en Xsarus e-commerce.